czwartek, 6 marca 2014

FASHION: lookbook #67




Eleganckie spodnie tym razem nie do końca pozostały eleganckie.  Sportowa bluza zmieniła ich znaczenie, ale buty na obcasie utrzymują resztki elegancji, dzięki czemu cały look ciągle pozostaje kobiecy.
Sportową bluzę możecie oglądać na mnie chyba pierwszy raz. Nie byłam nigdy przekonana do odzieży mającej tak prosty krój. Jeszcze zestawienie bluzy ze spódnicą by przeszło, ale bluzy (na dodatek z kapturem) ze spodniami- nie ma mowy! A jednak okazało się, że da się stworzyć sensowny zestaw stanowiący połączenie tego co pisałam zdanie wcześniej, że jest to dla mnie nie możliwe. A cały ten magiczny efekt dzięki butom na obcasie.

Jak Wam się podoba moja osoba w takim, ni to sportowym, ni to eleganckim, wydaniu?



blouse- NN | pants- SH | sunglasses- RAYBAN | bag- BUTIK | heels- CENTRO 

Etykiety:

Komentarze (9):

6 marca 2014 06:18 , Blogger Unknown pisze...

fajna bluza:)

 
6 marca 2014 07:34 , Blogger Eveline pisze...

świetna bluza;)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

 
6 marca 2014 08:36 , Blogger Neelisaa pisze...

świetna bluza ;)

 
6 marca 2014 11:13 , Blogger Wiolka-blog pisze...

fajna bluza :D

 
6 marca 2014 11:23 , Blogger CONFASSION pisze...

Spodnie mnie zachwyciły!

 
6 marca 2014 15:26 , Blogger Magda pisze...

Mam identyczną bluzę! ;)

 
7 marca 2014 05:00 , Anonymous Anonimowy pisze...

Świetne połączenie!
www.magfashion.pl

 
7 marca 2014 06:20 , Blogger Sol (Blog Włóczykijów) pisze...

O taaak, wiemy, zawsze mamy problem z nadmiarem fotek. Żadne z nas nie posiada praktycznej umiejętności wyboru tych najlepszych - nie możemy się zdecydować, które opublikować, więc koniec końców najczęściej odrzucamy tylko te, które ewidentnie nie wyszły... ;)

Dzięki za komentarz u nas.

Świetna bluza!!!!! :)

Pozdrawiam,
Sol

 
9 marca 2014 01:41 , Blogger fromCarolinee pisze...

ładne okulary :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna