poniedziałek, 10 marca 2014

FASHION: lookbook #69


Płaszcz fasonem przypominający szlafrok. To jest to- mega komfort, długość i przy tym zachowana kobiecość. Ostatnimi czasy zaczęłam stawiać, jak pewnie zauważyliście, na minimalistyczne stylizacje, wzbogacone co najwyżej jednym, dwoma kolorami, które występują raczej też na danym wzorze, czy jako kolor szminki. Ten właśnie styl jest dla mnie ideałem, a przy okazji daje dużo plusów. Zauważyłam między innymi, że nie podoba mi się już wszystko gdy wejdę do sklepu na wyprzedażach, czy oglądając teraz nowe trendy, które proponują pastele, kwiaty, miejski luz czy kontrasty. Powoli uczę się, że trzeba zawsze wybrać coś dla siebie i połączyć ze "sobą".



pants - MOSQUITO | body - SH | coat - SH | clutch - MY MUM | heels - TALLY WEIJL



Etykiety:

Komentarze (10):

10 marca 2014 14:41 , Blogger Unknown pisze...

ładny płaszczyk:)

 
11 marca 2014 01:23 , Blogger JANICE G pisze...

great coat!

the STYLE Fringe BLOG
the STYLE Fringe BLOGLOVIN
http://the-stylefringe.blogspot.com

 
11 marca 2014 02:34 , Blogger Fashiondoll.pl pisze...

genialne kolory!
Super skarpetki pasują
♥ ♥ ♥
pozdrawiam:*
Ola
FASHIONDOLL.PL

 
11 marca 2014 06:15 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Płaszczyk jest świetny!!

 
11 marca 2014 11:47 , Blogger Sispolitan pisze...

płaszczyk extra <3 odważnie z tymi skarpetkami ;) buziaki :***

 
11 marca 2014 15:17 , Blogger magdulablack pisze...

Wow uwielbiam płaszczyki, a Twój jest genialny, wręcz idealny. Cudownie wyglądasz.
Bardzo podoba mi sie zestawienie płaszcza i skarpetek do szpilek. Super trendy.
Buziaki

 
11 marca 2014 18:34 , Blogger MILEX pisze...

 
11 marca 2014 18:56 , Blogger Unknown pisze...

Thanks so much for commenting on my blog! Loving the intense makeup xx

http://reallyliteral.blogspot.ca/

 
11 marca 2014 22:28 , Blogger Aurora pisze...

Skarpetki podbiły moje serce :)

 
13 marca 2014 09:38 , Blogger Unknown pisze...

aaa i moje też ;)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna