środa, 19 marca 2014

FASHION: lookbook #73


Tym razem serwuję Wam niebanalne połączenie kolorystyczne, jakim jest połączenie zieleni i koloru morskiego (kolory te występują tylko na dodatkach, więc też znów nie ma aż takich szaleństw). Pozostała część zestawu jest utrzymana w czarnej kolorystyce, za wyjątkiem białej koszulki, która spełnia rolę "bazy" i tym samym sprawia, że zestaw nie jest taki ponury. 
Prosta koronkowa spódniczka w połączeniu z luźnym sweterkiem w paski tworzy moim zdaniem bardzo ciekawe zestawienie. Sweterek nadaje "lekkości" spódniczce, więc zestaw nada się na każde, poważniejsze (nawet i biznesowe) wyjście.


skirt - SH | sweater - SH | jacket - XMODA.COM | SHIRT - ALLEGRO | handbag- MY MUM | necklace - NN

Etykiety:

Komentarze (15):

19 marca 2014 20:18 , Blogger Urszula Makowska pisze...

Sliczna stylizacja! I love it! <3 Obserwujemy?
xoxo
www.fashfab.blogspot.com

 
19 marca 2014 21:43 , Blogger Unknown pisze...

Very pretty and chic!

www.bstylevoyage.blogspot.com
xx

 
19 marca 2014 23:06 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

bardzo mi się całość podoba :) najbardziej - kurtka i kopertówka :)
ale ogół wyszedł fajnie, bo ciekawe proporcje sylwetki zachowane :)!

 
20 marca 2014 00:34 , Blogger Unknown pisze...

ładny zestaw, zwłaszcza spodobały mi się dodatki ; torebka i biżuteria:)

 
20 marca 2014 02:05 , Blogger CONFASSION pisze...

cudnie z tą zielenią!

 
20 marca 2014 03:48 , Blogger Unknown pisze...

Te turkusowe akcenty są świetne! :)

 
20 marca 2014 05:03 , Blogger Live-Style20 pisze...

fotogeniczna twarz!! : ]

 
20 marca 2014 05:44 , Blogger Kalina pisze...

widzę śliczną koronkę ;)

 
20 marca 2014 10:56 , Blogger BERRIES pisze...

Pięknie wyglądasz! Niesamowity naszyjnik!
Czy mogłabyś dodać mnie do obserwowanych i polubić mojego fanpage? Jestem młodą blogerką i bardzo chciałabym zainspirować Cię i podzielić się z Tobą moimi pomysłami na ubiór www.facebook.com/berriesfashion
Jeżeli Ty także posiadasz, wyslij mi link a ja się odwdzięczę.

 
20 marca 2014 11:30 , Blogger Life by MARCELKA pisze...

cudna spódniczka !!

pozdrawiam serdecznie
Marcelka Fashion

:)

 
20 marca 2014 12:05 , Blogger KKATWALK pisze...

kurtka jest zabojcza :) zakochalam sie!
u mnie nieco o nike roshe, zapraszam!

 
23 marca 2014 09:40 , Anonymous Anonimowy pisze...

bardzo ładnie wszystko ze sobą współgra :) http://drozdzikz.blogspot.com/

 
24 marca 2014 13:34 , Blogger Beauty Follower pisze...

Wonderful look dear :)

 
25 marca 2014 02:13 , Anonymous Claudie pisze...

Bardzo fajne akcenty w postaci zieleni. Świetnie się komponują z resztą stylizacji :)

 
25 marca 2014 12:44 , Blogger Klaudia Kłosińska pisze...

wspaniała kurtka, sweter, Twoje upięcie włosów! coś innego! podoba mi się! buziak dla Ciebie

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna