piątek, 21 marca 2014

OTHER: Trendy tattoos


Jeśli macie ochotę modnie przyozdobić ciało to proponuję tatuaż- napis! Mnóstwo takich właśnie inspirujących tatuaży możemy zobaczyć przede wszystkim u celebrytek czy blogerek.
Pamiętajcie przede wszystkim aby Wasza decyzja (jeśli już się zdecydujecie na tatuaż) była dobrze przemyślana. Nie podejmujcie takich decyzji pod wpływem chwili, bo potem będziecie żałować (no chyba, że robicie tatuaż z henny, wtedy możecie działać pod wpływem chwili). Dobrze się zastanówcie co ten napis ma dla Was oznaczać, o czym przypominać, czy może kogo przypominać. Niech to będzie przemyślana i trafna decyzja.
Swoją drogą sama nie posiadam żadnego tatuażu, ale właśnie zastanawiam się nad wytatuowaniem czegoś "mądrego". Jak na razie myślę, zobaczymy co przyniesie czas.
Poniżej kilka cytatów (myśli), które mogą Was posłużyć jako inspiracja i klika zdjęć z internetu.

Cytaty:
"What doesn't kill you only makes you stronger" (Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni)
"Don't lose hope" ( Nie trać nadziei)
"Never give up" (Nigdy nie poddawaj się)
"Live forever" (Żyć wiecznie)
"If not now, when? (Jeśli nie teraz to kiedy)
"Until the very end" (Aż do samego końca)
"Keep going" (nie poddawaj się)
"Je ne regrette rien" (Niczego nie żałuję)
"Dum spiro spero" (Dopóki oddycham nie tracę nadziei)
"Loa Ami" (Umrę śmiejąc się)
"II difficle sta nel cominciare" (Najtrudniejszy pierwszy krok)
"I frutti proibiti sono I piu dolci" (Zakazy owoc jest najsłodszy)


Etykiety:

Komentarze (13):

21 marca 2014 08:05 , Blogger Unknown pisze...

ładne zdjęcia:) Nigdy bym sobie nie zrobiła tatuażu:P

 
21 marca 2014 09:58 , Blogger Emanuela pisze...

Świetne minimalistyczne tatuaże, jednak ja mam zamiar zrobić coś większego :)

 
21 marca 2014 12:37 , Blogger misskitin pisze...

A ja mam już 4 i zrobię kolejny :-D

Pozdrawiam :-)

 
21 marca 2014 13:09 , Blogger Unknown pisze...

ja dopiero się zastanawiam nad tatuażem i mam mieszane uczucia ale zobaczymy :)

 
21 marca 2014 13:33 , Blogger Eveline pisze...

piękne.. sama jeszcze nie czuję się gotowa na swój ;)
pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

 
21 marca 2014 13:52 , Blogger Wygadana pisze...

Cudowne tatuaże! *.*
Ja tatuaż chciałam już zrobić sobie kiedy byłam w gimnazjum, ale rodzice się nie chcieli zgodzić bo twierdzili że będę żałować, teraz też nie chcą się zgodzić dlatego muszę czekać aż do sierpnia kiedy skończę 18 lat i wtedy na pewno zrobię sobie tatuaż, ale hmm... muszę się poważnie zastanowić co chcę sobie wytatuować, bo nie chcę jakiegoś pierwszego lepszego zdania sobie wytatuować, bo chciałabym coś żeby było związane ze mną, moją pasją, lub jakąś ważną dla mnie datę, lub po prostu, żeby było moje, coś nie wzięte z internetu z pierwszej lepszej strony, aczkolwiek bardzo podobają mi się te cytaty co je napisałaś w notce :)

 
21 marca 2014 16:18 , Blogger Unknown pisze...

marzy mi się tatuaż:)

 
22 marca 2014 02:07 , Blogger Katsuumi pisze...

Ja również, jeśli chodzi o tatuaże, to jestem za takimi drobnymi napisami :)

 
22 marca 2014 08:52 , Blogger DAYANO pisze...

tez bym chciala taki malutki tatuaz :)

 
22 marca 2014 14:46 , Blogger Magda pisze...

Obiecałam sobie, że jeżeli zdam maturę to się 'wydziaram', ale jeszcze nie mam konkretnego wzoru ani miejsca na ciele. Po tych zdjęciach chyba coś wymyśliłam ;)

 
23 marca 2014 09:00 , Blogger Unknown pisze...

Ciekawy post :) Osobiście gustuję w małych tatuażach, sama mam nawet piórko na ręce. Napisy bardzo lubię, to fajny pomysł na tatuaż. Ja bym jednak unikała wszelkich "Love, Be strong, Let it be..." strasznie tego dużo, a oklepany tatuaż staje się nudny. Proponowane sentencje są znacznie oryginalniejsze!

http://pinkbackpacker.blogspot.com/

 
23 marca 2014 13:00 , Blogger angelika eM pisze...

Ja uwielbiam tatuaże, ale te takie duże <3

 
25 marca 2014 06:31 , Blogger Aurora pisze...

Od razu bym chciała sobie kolejny zrobić :))

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna