poniedziałek, 19 maja 2014

FASHION: lookbook #96


Pierwsza moja sesja na dachu. Od zawsze mi się marzyła właśnie sesja tego typu! Także kolejne marzenie odhaczone.

Stylizacja przedstawiona na zdjęciach to połączenie stylu boho z glamour - taka trochę mieszanka. Prostą przylegającą do ciała spódnicę o długości do kolan połączyłam z także obcisłą bluzką, ale ta nie gubi nam proporcji bo pokazuje jeszcze kawałek niezakrytego brzucha. Na wierzch (żeby nie było za chudo) luźny, oversizowy żakiet z frędzlami - to tak naprawdę on dodaje tej całej energii tutaj. No i najwygodniejsze buty świata - slipony w bordowej wersji - sprawiają, że cały look jest idealnym wyjściem na co dzień, i wcale nie takim oczywistym!



skirt - SINSAY | blouse - TKMAXX | blezer - TALLY WEIJL | slipon - DEEZEE | case - SHOELOOK

Komentarze (14):

19 maja 2014 08:47 , Blogger Unknown pisze...

Genialna stylizacja! Boho zawsze i wszędzie w moim sercu :) narzutka jest prześliczna, a w połączeniu z tą etno spódniczką wygląda świetnie :)

 
19 maja 2014 09:19 , Anonymous Anonimowy pisze...

Great post, dear!

theprintedsea.blogspot.com

 
19 maja 2014 10:13 , Blogger Kalina pisze...

spódnica i buty są świetne! cały zestaw mi się podoba ;)

 
19 maja 2014 10:37 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

wspaniała jest ta spódnica! no i te okulary!

 
19 maja 2014 14:43 , Blogger Pomarancza pisze...

Mi też się marzy sesja na dachu! Outfit świetny ;)

 
19 maja 2014 23:44 , Blogger AgataP pisze...

"wyjazd" hehe :P
swietne zdjecia i stylizacja, najbardziej podoba mi sie narzutka,uwielbiam czern i fredzle <3

 
20 maja 2014 00:17 , Blogger Iw pisze...

Mogłabyś poklikać w linki, które podalam w ostaniej notce? Bardzo mi na tym zależy, a Ciebie to nic nie kosztuje;)
Byłabym ogromnie wdzięczna;)
shootingdiamond.blogspot.com

 
20 maja 2014 00:34 , Blogger Fashiondoll.pl pisze...

CUDOWNIE!!! O TAK

pozdrawiam,
Ola

 
20 maja 2014 03:24 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

OOO!! Taki mishmash to ja lubię;)) Super!!

 
20 maja 2014 03:49 , Blogger ALESKO pisze...

Wow! Ale cudowna stylizacja <3 Świetna spódniczka!

 
20 maja 2014 06:24 , Blogger Marinelle pisze...

Rewelacyjna stylizacja !

 
20 maja 2014 09:37 , Blogger sylwetta pisze...

Świetna spódnica!
Całość bardzo fajna :)
Pozdrawiam i zapraszam ;)
Sylwetta

 
20 maja 2014 14:00 , Anonymous Anonimowy pisze...

Rewelacja !

 
21 maja 2014 12:00 , Blogger choineczka pisze...

świetna spódnica!cały look jest super:)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna