niedziela, 15 czerwca 2014

FASHION: lookbook #108


Nareszcie naprawdę letnia stylizacja, nareszcie też odważyłam się na ścięcie moich włosów! 
Bardzo długo zastanawiałam się zanim podjęłam taką, a nie inną decyzję. W końcu jednak dawna kondycja moich włosów dała mi do zrozumienia, że to, że są długie to nie wszystko. W żaden sposób też nie dodają  urody, a wręcz przeciwnie! Bardzo się bałam takiej zmiany, ponieważ ostatnio włosy ścinałam za czasów gimnazjum , ale teraz wiem, że nie było czego, jestem bardzo zadowolona z mojej nowej długości i włosy również na pewno wiele mi zawdzięczają. A biorąc pod uwagę ile farbowań przeżyły od czasu ostatniego porządnego cięcia, to i tak się dziwie, że jeszcze tyle ich mam na głowie. Oczywiście odpowiednia pielęgnacja cały czas jest nieunikniona.
Co sądzicie o mojej nowej długości i nowej odmienionej MISHMASHWARDROBE?? : )



tank top - TALLY WEIJL | skirt - BUTIK | wedges - STARDIVARIUS | sunglasses - TALLY WEIJL

Etykiety:

Komentarze (24):

15 czerwca 2014 07:45 , Blogger Baskuul pisze...

świetna spódniczka ! ♥
figura ♥_♥

 
15 czerwca 2014 08:13 , Blogger Unknown pisze...

Świetny, energetyzujący zestaw :)

 
15 czerwca 2014 08:29 , Blogger Simona pisze...

That is such a cute look Anita ♥

 
15 czerwca 2014 09:52 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Ładnie Ci w tej długości włosków:) Po podcięciu napewno odżyły! Zestaw bardzo fajny i wakacyjny, uwielbiam ten top:)

 
15 czerwca 2014 11:30 , Blogger Bright like sun pisze...

Świetna fryzura ! Jakim kolorem farby otrzymałaś taki efekt ?

 
15 czerwca 2014 12:27 , Blogger Meerylis pisze...

Ale stylówa ! <3
Idealnie !:*:)

 
15 czerwca 2014 12:45 , Blogger Natalia pisze...

Super wyglądasz, zazdroszczę figury, ja bym tak nie pokazała brzuszka :c Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

 
15 czerwca 2014 13:29 , Blogger Unknown pisze...

Kurczę niby wszystko ok, idealna figura, świetne ubrania, ale myślę, ze przez połączenia takiego krótkiego topu z tą spódniczką, jakoś zakurzyłaś sobie proporcje. Sama nie wiem :) Nie chcę wyjść na hejtera. Piękny makijaż! Pozdrawiam :)

VANILLAMADNESS.com

 
15 czerwca 2014 13:34 , Blogger Domischh pisze...

Bardzo fajny top! ;)

 
15 czerwca 2014 13:53 , Blogger llealicious pisze...

Kolor spódniczki ! uwielbiam !
Zapraszam CIę również do mnie na www.llealicious.blogspot.com :))!

 
15 czerwca 2014 14:52 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

Każdy ma prawo do własnego zdania i własnej opinii. Trzeba umieć odróżnić konstruktywną krytykę od hejtowania, także cieszę się, że napisałaś to co myślisz, a nie byle głupi komentarz, żeby tylko było! :) Buziam ;) ;*

 
16 czerwca 2014 02:00 , Blogger leonis pisze...

Świetny look <3 W topie jestem zakochana <3

 
16 czerwca 2014 02:03 , Blogger CONFASSION pisze...

dużo lepiej w takiej fryzurce :)

 
16 czerwca 2014 02:13 , Blogger Stylish Blog Story pisze...

świetnie wyglądasz!:))

 
16 czerwca 2014 02:30 , Anonymous MAYOUME pisze...

Jak mówiła moja Babcia, włosy nie ręka, odrosną... ale w Twoim wypadku to cięcie bardzo fajnie wygląda, ja też rozważam zamach na długość;-)

 
16 czerwca 2014 10:45 , Blogger szaroscgwiazd pisze...

piękne nogi! Połączenie bluzki i spódniczki na plus ;)

 
16 czerwca 2014 11:48 , Blogger DE pisze...

Super zdjęcia.
Pozdrawiam
inspirationontoday.blogspot.com

 
16 czerwca 2014 13:15 , Blogger Rasz pisze...

swietny letni look <3

 
16 czerwca 2014 13:24 , Blogger misskitin pisze...

Bardzo podba mi się ten zestaw! Szczegónie top jest już bardzo "letni" :-) Fryzura wygląda świetnie i bardzo do Ciebie pasuje, a włosy wyglądają tak promiennie i zdrowo!

Pozdrawiam :-)

 
17 czerwca 2014 03:46 , Blogger Czarna pisze...

Z posta na post Twoje stylizacje są coraz lepsze! Rewelacyjnie całość wygląda ;)

 
17 czerwca 2014 04:11 , Blogger madziiulka pisze...

Mi się bardzo podoba ta zmiana chodź moim zdaniem aż tak wielkiej różnicy nie robi:) Musiałam w głowie przypomnieć sobie jaką długość miałaś poprzednio:) śliczna stylizacja:)

 
17 czerwca 2014 09:53 , Blogger Rykoszetka o życiu w mieście pisze...

Śliczny zestaw :)

 
17 czerwca 2014 12:20 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

Właśnie z tego też jestem najbardziej zadowolona, że są takie błyszczące i zdrowe! ;) Dziękuję :*

 
17 czerwca 2014 13:38 , Blogger FlashingDiamonds.pl pisze...

Kolorki są obłędnie piękne, świetnie wykonany makijaż:)

Całuję

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna