niedziela, 24 sierpnia 2014

FASHION: lookbook #139


Ponownie u mnie czarno biała stylizacja. Jednym jedynym przełamaniem jest metaliczna chanelka. Stylizacja jest bardzo luźna i zarazem elegancka. Jak widzicie czasami można połączyć te dwa przymiotniki ze sobą, choć nie często chodzą one w parze. Białą koszulę wyjęłam po ponad roku z szafy, po tym jak zobaczyłam podobną w Tally Weijl. Czasami człowiek zdaje sobie sprawę z tego co ma w szafie i jak ciekawe rzeczy w niej ma, dopiero po ujrzenie ich na kimś, bądź tak jak w moim przypadku na pólkach sklepu..




blouse - SH | pants - ALLEGRO | wedges - STRADIVARIUS | bag - TALLY WEIJL

Etykiety:

Komentarze (12):

24 sierpnia 2014 13:23 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

uwielbiam takie wysoko wiązane bluzki i koszule!

 
24 sierpnia 2014 13:27 , Anonymous EstelleFashion pisze...

świetnie wyglądasz Kochana ;) zresztą co tu się dziwić z taką figurą to wszystko ładnie wygląda ;) Pozdrawiam cieplutko

 
24 sierpnia 2014 13:39 , Blogger Sabina S. pisze...

mam tak samo, z niektórymi rzeczami :) podobają mi się te spodnie !

 
25 sierpnia 2014 00:23 , Blogger angelika eM pisze...

świetnie wyglądasz ;*

 
25 sierpnia 2014 01:12 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Też tak mam z niektórymi ciuchami:) Koszula i portki razem wyglądają świetnie!

 
25 sierpnia 2014 02:26 , Blogger Katsuumi pisze...

Fenomenalną masz bluzeczkę ;) fakt, niektóre ciuchy leżą i leżą... a dopiero później przypominamy sobie o ich istnieniu!

 
25 sierpnia 2014 04:15 , Blogger asistylee pisze...

Wspaniale kochana wyglądasz :* Buty bardzo mi się spodobały :)

 
25 sierpnia 2014 09:53 , Blogger Wiolka-blog pisze...

swietny buty i torebka!;)

Wiolka-blog KLIK

 
25 sierpnia 2014 12:20 , Anonymous aniesbrand pisze...

ehh Ty bezkarnie pokazująca szczupły brzuch ;D pięknie ;)

 
26 sierpnia 2014 01:40 , Anonymous Anonimowy pisze...

Jak się ma taką figurę, to można pokazywać brzuszek :) wyglądasz pięknie :)

 
26 sierpnia 2014 02:23 , Blogger GARDOLINA pisze...

świetna stylizacja;)

 
26 sierpnia 2014 12:06 , Blogger Unknown pisze...

Kocham klasykę zwłaszcza w takim nietuzinkowym połączeniu!

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna