sobota, 6 grudnia 2014

FASHION - A co na tego sylwestra? - Moje sieciówkowe propozycje


H&M








MOHITO


STRADIVARIUS




RESERVED 






BERSHKA


F&F

Myślę, że odpowiednio wcześnie przychodzę do Was z tym właśnie postem. Każda kobieta codziennie lubi czuć się pięknie, ale kiedy nadchodzą wyjątkowe dni wtedy szczególnie chcemy czuć się nadzwyczajnie.

Starałam się wybrać taką ilość kreacji, aby każdy mógł znaleźć (w tym bądź co bądź dość sporym wyborze) coś dla siebie. Każdy ma swój gust, każdy czuje się dobrze w czymś innym, ale każdy też ma inne plany na tę noc. Zatem naprawdę wiele czynników składa się na to co założymy na sylwestrowy wieczór. Stąd też moje tak urozmaicone propozycję. Od bieli, po czerwień i czerń, czy cekiny. Naprawdę jest w czym wybierać. Mam nadzieję, że znajdziecie coś odpowiedniego dla siebie i dostosowanego do Waszego wyjścia.

Powiem Was, że dawno się tak nie namęczyłam podczas tworzenia posta (trochę tych ubrań się namierzyłam). Dlatego tym bardziej myślę, że moja praca nie poszła na marne! :-)

Etykiety:

Komentarze (14):

7 grudnia 2014 01:11 , Blogger angelika eM pisze...

czerwona sukienka boska !

 
7 grudnia 2014 01:24 , Blogger Unknown pisze...

ostatnia sukienka wygląda świetnie:)

 
7 grudnia 2014 01:49 , Blogger Katsuumi pisze...

Widzę kilka nparawde swietnych :) ta czerwona, super :)

 
7 grudnia 2014 02:36 , Blogger Karolina pisze...

Cudowna jest ta ostania sukienka! Bardzo mi się takie podbają :)

 
7 grudnia 2014 05:58 , Blogger Addeleworld pisze...

8 zdjęcie od góry, połączenie bluzki ze spódnicą mega mi się podoba!!♥

 
7 grudnia 2014 08:41 , Blogger JoannaMIKO pisze...

Dużo fajnych setów, ale chyba pierwszy z kombinezonem i futrem dla mnie wygrywa :) MEGA :*

 
7 grudnia 2014 08:44 , Blogger Rasz pisze...

mega pomysl na post - mi najbardziej odpowiada chyb spódnica z H&M w stylu Isabel Marant- połączenie militarnych kolorów i cekinów z pudrowym rózem góry to strzal w 10 !!!

 
7 grudnia 2014 15:03 , Blogger Evelaa pisze...

Sylwester mój odwieczny dylemat ! ;)
Ciesze się, że wpadłam na tego bloga, bardzo pomogłaś dzięki :)

 
8 grudnia 2014 01:25 , Blogger Fashiondoll.pl pisze...

MATKO IDEALNIE!! Każde zestawienie wyjątkowe kochana!

pozdrawiam,
Ola z Fashiondoll.pl

 
8 grudnia 2014 08:17 , Blogger smalljstyle pisze...

Biały kombinezon to mój faworyt! Wyglądasz w nim mega sexy :)

 
8 grudnia 2014 08:53 , Blogger Sabina S. pisze...

Kombinezon i sukienka z Bershki wyglądają cudownie ! :)

 
8 grudnia 2014 13:50 , Blogger MERI WILD pisze...

Ja też stawiam na biały kombinezon! <3

 
9 grudnia 2014 05:45 , Blogger GINA LOVES CATS pisze...

To srebrne wdzianko z spodniami jest cudne ale tylko na takiej idealnej figurze jak masz ty :)

 
10 grudnia 2014 11:52 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Oj namęczyłaś się to fakt, przymierzanie takiej góry ciuchów w ciasnej przymierzalni to wyzwanie! Ale tak jak piszesz każda z nas z tego zestawienia wybrałaby coś dla siebie. Moim absolutnym faworytem jest srebrny komplet/garnitur z H&M :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna