poniedziałek, 6 lutego 2017

6.02.2016 - OOTD | HAFTOWANA KOSZULA - STYLIZACJA NA WALENTYNKI #2



Kolejną propozycją na stylizację walentynkową ode mnie, jest coś bardziej eleganckiego i kobiecego.
Głównym elementem stylizacji jest biała koszula z motywem czerwonych kwiatów. Reszta zestawu czarna, aby podkreślić wyrazistość koszuli i pokazać, że ona w tym zestawie jest najważniejsza. Obowiązkowo czerwona szminka i możemy lecieć na walentynkową romantyczną kolację we dwoje! 

Osobiście najlepiej chyba czuję się właśnie w takim wydaniu! ;)

Ostatnią propozycją będzie coś luźniejszego i nie zobowiązującego!












PHOTO:
my mom

MY STYLING:
pants | spodnie - HERE
coat | płaszcz - HERE
shirt | koszulka - HERE
boots | botki - LABOTII

Etykiety:

Komentarze (5):

6 lutego 2017 12:51 , Blogger Modaitakietam pisze...

Piękna koszula!

 
6 lutego 2017 23:11 , Blogger Nippi pisze...

Płaszczyk jest boski, nigdzie takiego nie spotkałam, bardzo podoba mi się :)

 
7 lutego 2017 01:43 , Blogger Unknown pisze...

świetny look ! koszula mnie zachwyciła ;)

 
7 lutego 2017 08:35 , Blogger Natalia pisze...

Koszula faktycznie przykuwa wzrok :)
A Ty taka szczuplutka! <3

Zapraszam na post, a w nim relacja z wypadu na narty!
Będzie mi bardzo miło jeśli zaglądniesz ♥

Mój blog KLIK

 
7 lutego 2017 17:47 , Blogger Sandra pisze...

Fajnie :))

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna