środa, 19 kwietnia 2017

18.04.2017 - OFFICESTYLE | PUDROWY DWURZĘDOWY ŻAKIET



Dziś mam dla Was zdjęcia z moją stylizacją z pierwszego dnia Świąt. Święta spędziłam z najbliższą rodziną, bo w sumie to w święta tak naprawdę każdy ma czas żeby ze sobą na chwilę usiąść przy stole, zjeść wspólny obiad, porozmawiać i nadrobić wszelkie zaległości. 

Wracając do stylizacji na zdjęciach możecie zobaczyć moje 2 nowości z Zary, które już Wam pokazałam na INSTASTORIES, a mianowicie - pudrowy dwurzędowy żakiet i botki w szpic. Obie rzeczy są ekstra i na pewno zobaczycie je jeszcze nie raz tutaj. 
W stylizacji postawiłam na 100% elegancję, aby w święta wyglądać trochę bardziej elegancko niż na co dzień.








PHOTO:
Kaja Kiedrowska / postproduction: me

MY STYLING:
jacket | marynarka - ZARA
skirt | spódnica- RESERVED
shoes | botki - ZARA
choker - TALLY WEIJL


Dziewczyny, a jak u Was? Jakie stylizacje preferujecie na świąteczne dni spędzone w rodzinnym gronie? Czekam na dyskusję w komentarzach. 

Buziaki!
Anita ♥ 



Etykiety:

Komentarze (6):

19 kwietnia 2017 05:14 , Blogger Josie pisze...

No no, piękny żakiecik, pani kierownik. Taki masz fajny biznesowy styl ale bardzo kobiecy, a równocześnie zadziorny. Zapraszam na mój blog !

 
19 kwietnia 2017 07:14 , Blogger Fashion by Benia pisze...

Cudna marynarka :)

 
19 kwietnia 2017 09:34 , Blogger sensiblees pisze...

Ale masz przepiękną marynarke! Jeest boska :)
sensiblees.pl

 
19 kwietnia 2017 14:01 , Blogger Modaitakietam pisze...

PIękna marynarka i butki!

 
21 kwietnia 2017 02:30 , Blogger Katsuumi pisze...

Baaardzo stylowo, mega podoba mi sie Twoja stylizacja ;*

 
21 lipca 2017 18:58 , Blogger dresses pisze...

cheap formal wear
cheap gowns
cheap gowns australia
cheap lace wedding dresses australia
Only the most beautiful dresses are thought for a perfect beauty like you!Let us buy sexy dresses for great day.http://www.jadegown.com.au

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna