piątek, 3 marca 2017

3.03.2017 - SIECIÓWKOWE LOVE | TRENDY Z SIECIÓWEK NA WIOSNĘ 2017 - PART #1/3


BERSHKA

Dużo pasteli, szczególnie pastelowego różu, czyli coś co osobiście bardzo lubię. Długa błyszcząca parka to mój MUST HAVE, ta kobaltowa robi naprawdę dobrą robotę! Sznurowania, ale tym razem w wersji gorsetu, lub jako ozdoba jeansów, to kolejny hit nadchodzącej wiosny. Coś czuję, że zagoszczą niedługo w mojej szafie.



STRADIVARIUS

W stradivariusie mamy do wyboru kilku modeli półbutów w stylu Gucci, które teraz podejrzewam, że będzie można znaleźć w wielu sieciówkach. Te z futerkiem już od dawna "chodzą mi po głowie".
Tutaj również wpadło mi w oko parę ubrań z motywem wiązania, szczególnie koszulki ze sznurowaniem na dekolcie.



 PULL&BEAR

Kolejną sieciówką, w której wypatrzyłam sporo ciekawych rzeczy jest PULL&BEAR. Sportowe bluzy w tym sezonie będziemy nosić nawet do szpilek, a spory ich wybór znajdziemy przede wszystkim w sieciówkach. Mi bardzo się podoba ta biała z gorsetowym pasem - jest totalnie odjechana! Ramoneska w haftowane kwiaty to rzecz, która powinna znaleźć się na liście u dziewczyn, które kochają ramoneski, a potrzebują jakiegoś odświeżenia.
Kolejny mocny trend to którkie topy, które nosimy zakładane na koszulę. Jest to bardzo proste urozmaicenie dla klasycznej białej koszuli.


W kolejnym poście pokażę jakie ubrania wpadły mi w oko w kolejnych 3 sieciówkach. Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba taka seria postów! :)

Etykiety: , ,

Komentarze (3):

4 marca 2017 03:07 , Blogger Life by MARCELKA pisze...

Mi w oko wpadło kilka rzeczy ze strasivariusa 😉 ciekawy przegląd

 
5 marca 2017 00:25 , Blogger Siostry Andrzejewskie pisze...

Świetne propozycje! :)

SiostryAndrzejewskie

 
5 marca 2017 10:16 , Blogger Katsuumi pisze...

Mnie tez pastelowy róz zawsze do siebie przekonuje :P bluzyz Pull&Bear - zawsze na TAK!

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna