czwartek, 13 kwietnia 2017

13.04.2017 - OOTD | POŁĄCZENIE SUKIENKI Z KOSZULKĄ - MILANO STREETSTYLE #1



W końcu udało się, mam nadzieję, że wracam tutaj na stałe, ale nie zamierzam dużo mówić, tym razem skupię się może na robieniu! :)

W tą jesienną ponurą wiosnę, trochę słoneczka i palm mam dla Was. A to wszystko prosto ze słonecznych Włoch- dokładnie Mediolanu. W Mediolanie odpoczywaliśmy przez 2 dni dwa tygodnie temu (ale o tym dokładniej w osobnym poście). Pogoda była wyśmienita, stąd też moja taka, a nie inna stylizacja. Jak pewnie zauważyliście już na mim instagramie, chodziłam tak ubrana przez cały dzień. Patrząc więc na teraźniejszą pogodę za oknem, naprawdę jestem szczęśliwa, że miałam ten zaszczyt doznać tylu słonecznych promieni na moim ciele i to aż przez całe 5 dni! 

Połączenie sukienek na cienkich ramiączkach z białymi t-shirtami uwielbiam! Tą sukienkę kupiłam na szybko dzień przed wyjazdem w H&M (była akurat na % i kosztowała aż 20zł! ;)) i jak widać był to strzał w dziesiątkę pod każdym względem!

Koniecznie napiszcie jak Wam podobają się zdjęcia i moja "mediolańska" stylizacja! :)

Anita 











PHOTO:
Radosław Nowak

MY STYLING:
dress | sukienka - H&M
t-shirt | koszulka - H&M
shoes | buty - HERE
bag | torebka - MARC JACOBS
sunglasses | okulary - HERE

Etykiety:

Komentarze (6):

13 kwietnia 2017 13:12 , Blogger Fotografia sposobem wyrazu pisze...

Aj uwielbiam Mediolan! Byłam tam w ferie w tym roku i było dosyć ciepło, ale bez szaleństw. Uwielbiam połączenie koszulki sukienki. Piękna stylizacja :)

Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

 
13 kwietnia 2017 13:23 , Blogger Modaitakietam pisze...

Fajna sukienka!

 
14 kwietnia 2017 11:40 , Blogger Pani Olimpu pisze...

Sukienka faktycznie bardzo ładna :)

 
15 kwietnia 2017 07:27 , Blogger Katsuumi pisze...

Ale super wyglądasz! Zawsze fajnie łączysz rzeczy :) pozdrawiam i zapraszam ;)

 
15 kwietnia 2017 23:35 , Blogger Nippi pisze...

sukienka jest super !

 
21 lipca 2017 19:00 , Blogger dresses pisze...

motherofthebridedresses
wedding outfits for abroad for brides mother
cinderella wedding dress
mother of the bride pyjamas
Best beautiful dress on our online shop http://www.britishdress.co.uk

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna