czwartek, 23 marca 2017

23.03.2017 - OOTD | RÓŻOWE DODATKI - TOREBKA I.. WŁOSY



Kalendarzowa wiosna nadeszła, a mi jeszcze zalegają na dysku zdjęcia z zimy - chociaż ostatnio to i śnieg wiosną nie jest żadnym zaskoczeniem. Po za tym z tymi zdjęciami bardzo zwlekałam, ponieważ jestem na tyle dziwną osobą , że jeśli podobają mi się bardzo jakieś zdjęcia to czekam na wyjątkową wenę z opublikowaniem ich (wiem trochę chore :D) . Są to też moje jedyne zdjęcia jakie udało mi się zrobić w tej fryzurze, później przez 2 tygodnie nie miałam okazji zrobić zdjęć na bloga, a po 2 tygodniach kolor włosów już nie był tak czarujący jak na początku.

Aktualnie rozmyślam nad kolejną-wiosenną, przemianą włosów. Zobaczymy co ostatecznie wymyślę. Tymczasem oceńcie w komentarzach moją stylizację i do następnego! 












PHOTO:
Paulina Mazurkiewicz

MY STYLING:
jacket | kurtka - SH
jeans | spodnie - RESERVED
shirt | koszula - RESERVED
shoes | buty - DEEZEE
bag | torebka - FURLA


Etykiety:

Komentarze (7):

23 marca 2017 12:13 , Blogger Life by MARCELKA pisze...

Świetny zestaw, Fajnie że ożywiłaś go taką uroczą torebką

 
23 marca 2017 13:19 , Blogger halvmåner pisze...

śliczna torebka! a włosy wow ♥

halvmaner blog

 
24 marca 2017 04:12 , Blogger Fotografia sposobem wyrazu pisze...

Wow! Cudowne włosy jak i cała stylizacja :)

Obserwuję:)
Fotografia sposobem wyrazu - blog

 
24 marca 2017 22:02 , Blogger MILEX pisze...

 
25 marca 2017 07:29 , Blogger Sabina S. pisze...

super set! genialnie Ci w tych włoskach :)

 
25 marca 2017 16:48 , Blogger Sandra pisze...

Super włoski! :))

 
30 maja 2017 02:21 , Anonymous Diana pisze...

Super fryzura!

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna