czwartek, 27 lutego 2014

OTHER: TREND SPRING 2014- How wear clothes in flowers?


Tym razem i pierwszym razem przygotowałam dla Was Post nie co inny niż wszystkie dotychczas. Chciałam Was przedstawić moje propozycje połączenia ubrań w kwiaty. W stylizacjach ułożonych przeze mnie będziecie mogli zobaczyć sukienkę, spodnie i koszulę. Te 3 rzeczy jako motywy przewodnie, każda w osobnej stylizacji, ale wszystkie je łączy wspólny wzór- KWIATY.

Kwiaty powróciły do łask, ale w lepszej, żywszej i urozmaiconej wersji. Teraz możecie je spotkać dosłownie wszędzie, na wszystkim. Motyw ten jest bardzo dziewczęcy, ale dobierając różnie dodatki, urozmaicając po swojemu, stworzymy z nimi to na co mamy ochotę. Także, przedstawiam moje kwieciste propozycje Gotowi? No to do dzieła. Czytajcie, oglądajcie, inspirujcie się!



ROMANTIC
Romantyczna sukienka w kwiatki przełamana ramoneska w kolorze butelkowej zieleni to na pewno nie przeciętny zestaw. Do tego dobrana kolorystycznie miętowa pastelowa torba, czara klasyczne szpilki i czarna biżuteria. Ważne aby nie było jej za dużo. W zupełności wystarczą 2 dodatki. Ja do tego zestawu proponuję czarny duży naszyjnik i również czarne kolczyki!




MODERN
Kto powiedział, że jednego rodzaju motywu nie można łączyć z drugim innym? A no nikt! Dla tego też czemu nie połączyć kwiatów z pasami? Czy żywych kolorów ze złotem? Kombinowanie jest nawet wskazane, oczywiście jeśli ktoś ma choć odrobinę dystansu do siebie i do mody, no i troszkę wyczucia stylu. Pamiętajcie, żeby nigdy mody nie traktować stuprocentowo poważnie!



GLAMOUR
Spodnie w delikatne kwiaty na białym tle ( czy też na czarnym) dobrze wyglądają zestawione z kwiatową górą. Do tego dobieramy białą koszulkę i mało dodatków lub stawiamy na zupełny ich brak- tak też będzie dobrze. Przy takim kostiumie (garniturze) musi uważać, żeby nie przesadzić z resztą. Ja proponuję także białe buty w tym przypadku, żeby cały zestaw do końca pozostał "lekki". Dobrałam jeszcze pastelową torbę z czerwonym sercem. Z jednej strony jest ona wyrazista, ale z drugiej idealnie komponuje się z pastelowymi też kwiatami!


Etykiety:

Komentarze (12):

27 lutego 2014 06:51 , Blogger Unknown pisze...

bardzo lubię kwieciste wzory::)

 
27 lutego 2014 07:43 , Blogger Unknown pisze...

kwiaty uwielbiam a z innymi printami jak najbardziej :)

 
27 lutego 2014 07:56 , Blogger Dominika pisze...

kocham wzór kwiatów :)

 
27 lutego 2014 08:34 , Blogger Wiolka-blog pisze...

idealne są! :D

 
27 lutego 2014 09:49 , Blogger Paulina G pisze...

Ten pierwszy zestaw najbardziej do mnie przemówił ; )

 
27 lutego 2014 11:43 , Blogger Natalia pisze...

Zapraszam na nową notkę ;-)

 
27 lutego 2014 12:48 , Blogger Rasz pisze...

swietne zestawy <3

 
27 lutego 2014 22:22 , Blogger Nippi pisze...

bardzo podobają mi się te kwiatowe motywy, na pewno zainwestuje w kilka takich rzeczy :)

 
28 lutego 2014 07:10 , Blogger Jola K. pisze...

Kwieciste wzory najlepsze!

 
28 lutego 2014 10:50 , Blogger maki / Kinga pisze...

przyznam szczerze, że ubrania w kwiaty noszę tylko latem. ale... ma to swoje plusy. zawsze gdy je wyciągam, wiem, że za oknem jest tak pięknie <3

 
1 marca 2014 03:43 , Blogger Katsuumi pisze...

Tak wiosennie <3

 
1 marca 2014 04:04 , Blogger Secret_style pisze...

Drugi zestaw jak najbardziej moje klimaty :) Uwielbiam takie zestawy, kobiecy, zarazem zadziorny i z charakterkiem :) Super! :) Gorąco pozdrawiam :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna