poniedziałek, 24 marca 2014

FASHION: lookbook #75


JESTĘ KSIĘŻNICZKĄ. Tak właśnie. Noszę koronę. Leżę cały dzień na łóżku, nie robię nic. Szukam księcia z bajki, który przyjedzie po mnie na swoim rumaku. Do szczęścia to brakuje mi tylko słonia na złotym łańcuszku. Tra la la la.. A tak na prawdę, to z tego wszystkiego to mam tylko tą "koronę", o ile można to tak nazwać w ogóle. Reszta tej powyższej historii mnie w ogóle nie dotyczy. Ja wręcz bym nie chciała żeby mnie ona dotyczyła. Wolę sobie sama na wszystko zapracować niż mieć wszystko podkładane pod nos i cieszyć się potem z tego ze zdwojoną albo i potrojoną mocą. Wolę nie czekać na księcia a być szczęśliwa teraz. Wolę żeby brakowało mi więcej do szczęścia niż tylko tego słonia, bo z czego potem przez resztę życia będę się cieszyła. I wreszcie wolę jak jest jak jest. Życie wcale nie musi być usłane różami...

Moją koronę-opaskę jakiś czas temu już kupiłam w Sinsay. Jak ją zobaczyłam wiedziałam, że musi być moja. Mimo tego, że fanką opasek to ja nie jestem- ale ta ma w sobie to coś co mnie urzekło. Kolejną rzeczą z tego zestawu, którą już kocham jest spódniczka. I nie tylko dlatego, że to spódniczka, ale ze względu na jej formę i niebanalny styl. Te połączenie czarnego tiulu z szarym materiałem jest nieziemsko zniewalające! Aby podtrzymać nieco rockowy klimat dodałam botki na niebotycznie wysokim obcasie i pikowaną kurtkę (w kolorach spódniczki) ze skajkowatymi rękawami. Całość według mnie wyszła bardzo kobieca i uwodzicielska. A Wy co myślicie?


jacket - MOSQUITO | skirt - RETROVINTAGESHOP | blouse - H&M | shoes - CENTRO | handbag - TALLYWEIJL | band - SINSAY


Etykiety:

Komentarze (23):

24 marca 2014 15:03 , Blogger szaroscgwiazd pisze...

spódniczka jest boska! Zachwyca mnie jej połączenie z kurtką i bardzo mi się podoba, że cała reszta ją dopełnia ;)

 
24 marca 2014 23:46 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

botki i spódniczka rzeczywiście są fantastyczne :)!

 
25 marca 2014 00:40 , Blogger Wygadana pisze...

zakochałam się w butach *.*

 
25 marca 2014 00:53 , Blogger Live-Style20 pisze...

ale makijażyk <333

 
25 marca 2014 01:41 , Blogger Unknown pisze...

pięknie zestaw, rewelacyjna spódnica:)

 
25 marca 2014 02:08 , Anonymous crazy-about-heels pisze...

jakie nogi <3

 
25 marca 2014 02:13 , Anonymous Claudie pisze...

Super stylizacja ! Buty nieziemskie !

 
25 marca 2014 03:04 , Blogger Fashiondoll.pl pisze...

wspaniale wygladasz! jestem zachwycona!

pozdrawiam:*
Ola

 
25 marca 2014 03:14 , Blogger MeetMyFashion pisze...

wszystko super aczkolwiek mogłaś wyprasować spódnicę :) byłoby zdecydowanie bardziej elegancko i kobieco :) Ślicznie CI w tej opasce :)


meetmyfashion.com

 
25 marca 2014 03:26 , Blogger PiotrowskaPaulina pisze...

Świetna stylizacja, kurtka, buty !

 
25 marca 2014 03:42 , Blogger Unknown pisze...

Buty - cudeńka :)

 
25 marca 2014 09:14 , Blogger Unknown pisze...

So stylish look. Love every piece of it, especially the skirt. It´s amazing. :)
Fashion Happenss

 
25 marca 2014 09:44 , Blogger Zoya pisze...

ależ mi się podoba ten zestaw! mega look!:)

 
25 marca 2014 09:54 , Anonymous Anonimowy pisze...

Jedna z ciekawszych stylizacji. Tylko przeszkadza mi jeden szczegół - brak żelazka. Jeżeli wszystkie detale mają być dopracowane, to niestety ale spódnica musi być wyprasowana.

 
25 marca 2014 13:06 , Anonymous Anonimowy pisze...

stylizacja na prawde interesująca :)

 
26 marca 2014 05:41 , Blogger A Be-atriz pisze...

Love the look :D
Check my blog***
http://fashionglamour-beatriz.blogspot.pt/
xx, Beatriz Palma

 
26 marca 2014 09:04 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Ta stylizacja jest naprawdę świetna i bardzo oryginalna:)

 
26 marca 2014 09:22 , Blogger PANINICZYJA pisze...

Mega kobiece botki <3 Spódnica ma ciekawy krój i urzekła mnie tą czarną halką

 
26 marca 2014 16:10 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

Spódnica była prasowana przed samym wyjściem.. Niestety taki materiał

 
26 marca 2014 16:11 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

Była prasowana przed wyjściem... ;)

 
27 marca 2014 08:54 , Blogger CONFASSION pisze...

spódnica - omg!!

 
4 sierpnia 2014 10:06 , Blogger Sjordson pisze...

Bardzo fajny murek w tle - doskonale dobrany do koloru szminki.

 
9 września 2014 05:11 , Anonymous Anonimowy pisze...

Botki, spódniczka i bluzka - świetnie dobrane. Kurtka, opaska i torebka - z innej bajki.

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna