środa, 26 marca 2014

FASHION: lookbook #76


Ja i moje postanowienia. Jak to jest naprawdę? Prawda jest taka, że jest różnie. Jak ja bym chciała zrobić wszystko od początku do końca tak jak postanowię, przydałby się jakiś lek na to, albo chociaż jakiś złoty środek. Coś jak w bajkach, wypili eliksir i było inaczej, tak jak chcieli. Ja bym zrobiła eliksir "konsekwentnego działania" i "mnóstwa chęci i energii"- wtedy już zawsze wszystko by było po mojej myśli i każdy cel miał swój początek i co najważniejsze koniec.

Do czego zmierzam. Tak też było z tą stylizacją. Początkowo wymyśliłam zupełnie coś innego, spontanicznie powstało to. A bo może by sfotografować te spodnie, a bo może pokazać by Wam zestaw TOTAL WHITE w mojej interpretacji, może coś takiego zupełnie mojego, coś innego, może przypadnie też i Wam do gustu. A więc powiedźcie teraz Wy, przypadło?



white coat - ALLEGRO | white blouse - ALLEGRO | white pants - SH | black and gold heels - CENTRO | black handbag - MY MUM

Etykiety:

Komentarze (17):

26 marca 2014 13:49 , Blogger Unknown pisze...

piękny zestaw, świetne spodnie:)

 
26 marca 2014 14:41 , Blogger AnnaANTJE pisze...

Cudowne spodenki! Świetne zestawienie :) Fantastyczne zdjęcia! :) Pozdrawiam cieplutko :)

 
26 marca 2014 15:04 , Blogger Unknown pisze...

rewelacyjnie ;)

 
26 marca 2014 23:37 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

przypadło do gustu, przypadło :) spodnie są świetne!

 
27 marca 2014 02:08 , Blogger Fashiondoll.pl pisze...

wspaniałe i bardzo stylowe połączenie
pozdrawiam, Ola:*

 
27 marca 2014 02:09 , Blogger przeliteruje pisze...

Zakochałam się w tych spodniach!

 
27 marca 2014 04:43 , Blogger madziiulka pisze...

ciekawe spodnie!:)

zapraszam do mnie:
http://glammadz.blogspot.com/

 
27 marca 2014 04:59 , Blogger Unknown pisze...

Świetny total white look! Połączenie idealne :)

 
27 marca 2014 05:35 , Blogger essqise pisze...

super, najbardziej podoba mi się koszula i buty :)

http://essqise.blogspot.com/

 
27 marca 2014 06:45 , Blogger Bella's Style pisze...

Świetny zestaw! wyglądasz rewelacyjnie, a do tego piękne zdjęcia :) pozdrawiam! :)

 
27 marca 2014 06:49 , Blogger Lenya pisze...

Amazing outfit. You look stunning girl. Perfect styled from head to toe. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
xox
Lenya
FashionDreams&Lifestyle

 
27 marca 2014 06:59 , Blogger Carla pisze...

thanks for your comment on my blog. you have a fantastic style and i love your blog design too, really cool!

xo, Carla
www.carlaviolet.com

 
27 marca 2014 08:00 , Blogger CONFASSION pisze...

spodnie!! <3

 
27 marca 2014 09:34 , Blogger Unknown pisze...

Amazing and elegant look. Very stylish. Love your heels and whole white look. :)
Fashion Happenss

 
27 marca 2014 10:43 , Blogger Palinka pisze...

Piękna z Ciebie dziewczyna! <3 I wspaniale wyglądasz w bieli :)

 
27 marca 2014 12:28 , Blogger Wiolka-blog pisze...

podobają mi się Twoje włosy :)

 
29 marca 2014 08:12 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

dziękuję Ci bardzo za te słowa :*

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna