czwartek, 27 marca 2014

OTHER: My list MUST HAVE SPRING 2014


Przyszedł czas na moją listę MUST HAVE na aktualny sezon. W trendach się pewnie już doskonale orientujecie. Ja z obowiązujących trendów wybrałam te, które najbardziej mi przypadły do gustu, i które wiem, że idealnie zgrają się z moim stylem i moją pozostałą garderobą.

Mam w planach trzymać się przede wszystkim tej listy, żeby nie kupować za dużo. W przeciwnym razie utonę w tych ubraniach nie długo. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Na pewno w między czasie spodoba mi się kilka rzeczy po za tą listą, ale będę się starała jak najmniej wykraczać po za nią. Trzymam za siebie sama kciuki i Wy też trzymajcie!

A co jest Waszym MUST HAVE sezonu? Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam!


1.Mosquito 2.Preska 3.Mosquito 4.Monashe 5.Preska 6.Stradivarius 7.Zalando 8.Preska 9.Monashe

1.StyloweButki 2.DeeZee 3.NewBalance 4.Papilion 5.DeeZee 6.Nike Dunk Sky 





1.Mohito 2.Mohito 3.Paulina Schaedel 4.Paulina Schaedel

Etykiety:

Komentarze (9):

27 marca 2014 11:35 , Blogger Eveline pisze...

błękitna spódniczka, piękna!;)
;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

 
27 marca 2014 11:58 , Blogger Ana Vallejo. pisze...

I love the yellow coat!

 
27 marca 2014 12:23 , Blogger Unknown pisze...

beżowy płaszczyk jest genialny:) idealny dla takiej gruszki jak ja:)

 
27 marca 2014 12:23 , Blogger Hani pisze...

świetny must have, ja swój zrobiłam też, ograniczyłam sie do jednego sklepu i chce to wszystko powoli realizować :D zapraszam ;)

 
27 marca 2014 13:41 , Blogger Kalina pisze...

same piękne rzeczy wybrałaś ;) kombinezon/ogrodniczki, New Balance i torebke od Paulina Schaedel też bym chciała ;)

 
27 marca 2014 14:28 , Blogger AnnaANTJE pisze...

Większość z tych rzeczy mogłabym dodać do swojej listy życzeń :)

 
27 marca 2014 14:31 , Blogger Zoya pisze...

świetne rzeczy, mi ostatnio podobają się bardzo pastelowe i jasne rzeczy :)

 
28 marca 2014 01:46 , Blogger Fashiondoll.pl pisze...

SUPEROWO

 
29 marca 2014 03:26 , Blogger merry pisze...

mam ta biała torebke <3

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna