wtorek, 20 maja 2014

OTHER: Zoom on yellow color - proposals outfits


 Dziś stylizacje z kolejnym super trendem - a mianowicie ubraniami i dodatkami w kolorze żółtym. Kolor ten jest idealny na lato, ale nie tylko. Ja jeszcze nie mam nic w tym kolorze, ale zapewne już niedługo ulegnie to zmianie, bo nie przepuszczę tego trendu!


Zestaw nr 1: Kolor żółty w duecie z niebieskim ( i to nie tylko takim odcieniem, jak ten użyty w mojej propozycji) to duet idealny. Do tego biel, albo czerń, albo 2w1, gdzie przykładem jest biało-czarna sukienka właśnie, i mamy piękny elegancki, pełen wdzięku i kobiecości look.


Zestaw nr 2: W tym zestawie postanowiłam pokazać jak można wykorzystać klasyczny trencz (o tym zresztą zrobię też osobny wpis). Żółta sukienka wzbogacona jest o czarne wstawki, dzięki czemu czarny trencz jest stworzony do niej (bądź w zastępstwie czarny dłuższy żakiet). Sukienka bardzo mnie urzekła, ale w tej stylizacji moim faworytem są także szpilki, chociaż nie są żółte. Tak więc mamy kolejną propozycję zestawu z wykorzystaniem modnej żółci.


Zestaw nr 3: Maxi spódnica to kolejny MUST HAVE na obecny sezon. Ja postanowiłam połączyć te dwa trendy i pokazałam zestaw z wykorzystaniem maxi spódnicy w żółtym pastelowym kolorze. Dodatkiem są beżowe sandałki i biało beżowa torebka, co podkreśla moim zdaniem delikatność tej lekkiej zwiewnej spódnicy. Reszta w kolorze białym, ale okrycie wierzchnie najlepiej, żeby było długości nie nachodzącej na spódnicę.


Etykiety:

Komentarze (4):

21 maja 2014 01:14 , Blogger Katsuumi pisze...

Dwójeczka, zdecydowanie <3

 
21 maja 2014 02:02 , Anonymous Anonimowy pisze...

Dla mnie nr 1! Bardzo estetyczny blog ;)

 
21 maja 2014 07:29 , Blogger Kalina pisze...

piękna sukienka z tiulem <3

 
21 maja 2014 10:04 , Blogger daggistr pisze...

zdecydowanie stawiam na pierwszy set <3 !

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna