czwartek, 19 czerwca 2014

FASHION: lookbook #110


Po okresie krótkich topów i spódniczek na moim blogu, przyszedł czas na spodnie, i to nie do końca dziewczęce spodnie! Spodnie, które mam na sobie, znane jako boyfriendy, dorwałam w Butiku. Sama nie wierzyłam, że zachodząc (zwabiła mnie promocja -50% na wszystko) do tego sklepu znajdę tak świetne spodnie. Moje dotychczasowe podarciuchy, które widzieliście były zrobione przeze mnie albo pochodził z lumpeksu. W końcu tak niespodziewanie, udało mi się znaleźć idealne boyfriendy z sieciówce!
Boyfriendy oczywiście, nie inaczej, musiałam połączyć ze szpilkami, żeby całkowicie nie pozbawić Was tego kobiecego klimatu jaki tutaj ostatnio panuje. Do różowych szpilek dodatkowo jest różowa torebka i różowa szminka, co dodaje jeszcze więcej dziewczęcości, czyli to co lubię! Nie możemy pozwolić, żeby przez jakieś nasze modowe wymysły, które są, nie ukrywajmy, w tym przypadku trochę męskie, zanikła nasza kobiecość. PAMIĘTAJCIE dziewczyny i kobietki!



pants - BUTIK | shirt - RESERVED | bag - SH | heels - CENTRO | coat - ALLEGRO

Etykiety:

Komentarze (14):

19 czerwca 2014 08:23 , Blogger misskitin pisze...

Genialny zestaw! Świetne spodnie! Bardzo podoba mi się top i szpilki, które do nich dobrałaś!

Pozdrawiam :-)

 
19 czerwca 2014 13:15 , Blogger Meerylis pisze...

Ale idealna ! <3

 
19 czerwca 2014 15:55 , Blogger Natalia pisze...

Kolorystyka jest świetna! :) Masz super figurę. Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

 
19 czerwca 2014 23:36 , Blogger Apparel Hunter pisze...

świetnie wyglądasz! różowe dodatki zagrały idealnie!

 
20 czerwca 2014 05:06 , Blogger daniaa90.blog pisze...

świetne spodnie ! :)

 
20 czerwca 2014 05:50 , Blogger Unknown pisze...

super wygladasz ! :)

 
20 czerwca 2014 06:37 , Blogger MakeupwithAdrianna pisze...

Genialnie spodnie ;)

coquettexo.blogspot.com

 
20 czerwca 2014 08:13 , Blogger Kreska pisze...

super!

 
20 czerwca 2014 08:13 , Blogger Kreska pisze...

super!!!

 
20 czerwca 2014 09:28 , Blogger Wiolka-blog pisze...

bluzka swietna! :)

Wiolka-blog KLIK

 
20 czerwca 2014 14:13 , Blogger aknezz pisze...

Ładnie wyglądasz w takim zestawieniu :)

 
21 czerwca 2014 11:18 , Blogger Palinka pisze...

Spodnie może nie są dziewczęce, ale leżą na Tobie idealnie :) Zestaw bardzo trafia w mój gust, wszystko mi się tu podoba! <3

 
25 czerwca 2014 03:37 , Blogger konstylencja.blogspot.com pisze...

świetna bluzka! <3

 
30 czerwca 2014 03:52 , Blogger JustinaCreate pisze...

Dzinsy i T-shirt bardoz odbre zestawienie, a różowe dodatki świetnie uzupelniają i podkreślają całość :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna