wtorek, 22 lipca 2014

EVENTS: SINSAY Summer Pop-up Store / KOŁOBRZEG


W weekend (tj. 18-19 lipca) zostałam zaproszona przez markę SINSAY do Kołobrzegu na wakacyjny event - SUMMER POP-UP STORE. Na plaży działo się dużo. Dla dzieci zorganizowano liczne gry, tańce i zabawy, a nieco starsze dzieci mogły kupić sobie nowy ciuszek w mini butiku Sinsay. 
Moim zadaniem na wydarzeniu było poprowadzenie warsztatów DIY, gdzie musiałam zaprezentować przerobioną przeze mnie białą koszulkę i dżinsowe spodenki, które wcześniej dostałam od marki.





Przerabiając ubrania miałam mnóstwo pomysłów, a jednocześnie nie chciałam aż tak drastycznie zmieniać tych ubrań. Postanowiłam kupić kolorowe (pastelowe)) guziczki w nietuzinkowym kształcie i przyszyć je zarówno na spodenki jak i koszulkę, tworząc w ten sposób ciekawy komplet. Ostatecznie postanowiłam jeszcze obciąć koszulkę do i pozostawić jej długość tzw. "do pępka", bardzo modną zresztą w tym sezonie.


My look DAY 1: shorts - ROMWE | tank top - NN | blouse - NN
Moja look DAY 2:  dress - SH | sandals - NN | sunglasses- SINSAY | bag - SH



Etykiety:

Komentarze (9):

22 lipca 2014 13:29 , Blogger Sispolitan pisze...

super wydarzenie <3

 
22 lipca 2014 13:31 , Blogger Jadwiga Lis pisze...

bardzo fajnie i ciekawe wydarzenie..;)

 
23 lipca 2014 01:04 , Blogger Kosmetykowy Świat pisze...

widzę, żesietna zabawa była

 
23 lipca 2014 01:13 , Blogger Unknown pisze...

ciekawe wydarzenie, fajnie, że marka wychodzi w ten sposób do ludzi :)

 
23 lipca 2014 01:38 , Blogger Trzy i trzyczwarte. pisze...

Fajnie, że miałaś możliwość uczestniczenia w takim wydarzeniu ;)

 
23 lipca 2014 04:21 , Blogger Kasia Koniakowska pisze...

hehe miałam tam być ale termin mi nie pasował ;-) Świetne wydarzenie. Pozdrawiam

 
23 lipca 2014 05:40 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Ale pozytywnie!!! Te małe dziewczynki musiały być Tobą oczarowane!!:)

 
23 lipca 2014 07:01 , Blogger Katarzyna Smolarek pisze...

Wydarzenie musialo byc udane ;) widac, ze sie dobrze bawilas ;)

 
23 lipca 2014 13:20 , Blogger Monic Dzej pisze...

genialne zdjecia, wyglada jak swietna zabawa :D

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna