niedziela, 12 lutego 2017

12.02.2016 - OOTD | ZESTAW W KOLORZE BUTELKOWEJ ZIELENI - STYLIZACJA NA WALENTYNKI #3


Ostatnią trzecią propozycją z cyklu "Stylizacje na Walentynki" jest stylizacja w bardzo nie walentynkowych kolorach.
Chciałam, żeby było elegancko, ale nie standardowo z czerwienią czy różem, więc wybrałam kolor butelkowej zieleni, który bardzo lubię. Do eleganckiej sukienki założyłam luźną bluzę w tym samym kolorze. Dzięki temu nie jest to stricte romantyczna stylizacja, a już bardziej streetowa i na luzie- coś co osobiście bardzo lubię. Do tego zamiast zwykłych rajstop wybrałam kabaretki, które nadają charakteru całości stylizacji. Romantycznym dodatkiem do stylizacji niewątpliwie jest różowa cukierkowa torebka od Furla. Jak Wam się podoba całość?

Ja uwielbiam ten zestaw!!

Anita ♥
















PHOTO:
my mom

MY STYLING:
blouse | bluza - HERE
dress | sukienka - SH
bag | torebka - FURLA
shoes | botki - DEEZEE

Etykiety:

Komentarze (6):

12 lutego 2017 09:36 , Blogger Rozalia Fashion pisze...

REWELACJA <3, a włosy nadal podziwiam <3

 
12 lutego 2017 11:36 , Blogger Modaitakietam pisze...

BArdzo dobra stylówka

 
13 lutego 2017 07:28 , Blogger WiolaKucharska pisze...

bardzo pasuje Ci ten kolor ;)

 
13 lutego 2017 09:59 , Blogger Unknown pisze...

super wlosy

 
13 lutego 2017 10:54 , Blogger Katsuumi pisze...

Wspaniale i bardzo stylowo <3

 
10 marca 2017 01:28 , Anonymous Ania Soyelle pisze...

Świetna stylizacja, rewelacyjnie wyglądasz :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna