czwartek, 23 lutego 2017

22.02.2017 - OOTD | KLASYCZNY BEŻOWY PŁASZCZ W PASTELOWEJ STYLIZACJI


Rozszerzane rękawy zaczynają podbijać już sieciówkowe sklepy. Ja swój sweter zakupiłam, jeszcze zanim zaczęły się one namnażać w sieciówkach, w second handzie! Oczywiście jak się domyślacie zapłaciłam za niego grosze- maksymalnie koło 10zł i naprawdę uwielbiam go! Nie dość, że wpisuje się idealnie w nadchodzące trendy to na dodatek jest bardzo ciepły i porządnie wykonany. Do tego ten piękny pastelowy kolor, czego chcieć więcej? :)

Pomijając temat swetra w dzisiejszej stylizacji widzicie piękny ponadczasowy klasyk, jakim jest beżowy płaszcz. Taki płaszcz równie świetnie będzie wyglądał wczesną jesienią do dżinsów i sportowego obuwia. Już nie mogę doczekać się takich stylizacji! Tymczasem zostawiam Was z klimatycznymi bardzo śnieżnymi zdjęciami. :)

Anita ♥











PHOTO:
Radosław Nowak

MY STYLING:
coat | płaszcz - HERE
pants | spodnie - HERE
sweater | sweter - SH
scarf | szalik - H&M
shoes | trapery - TIMBERLAND

Etykiety:

Komentarze (6):

23 lutego 2017 07:19 , Blogger Life by MARCELKA pisze...

Piękny płaszczyk
BardZo podoba mi się ten look

 
23 lutego 2017 08:54 , Blogger Katsuumi pisze...

Klasa. Strasznie mi się podobają te kolory <3 pozdrawiam i zapraszam ;)

 
23 lutego 2017 09:06 , Blogger Rozalia Fashion pisze...

Podoba mi się :)

 
24 lutego 2017 01:06 , Blogger Nippi pisze...

Urocze zdjęcia, mimo tego że wiało zapewne, dzięki temu wyszedł fajny efekt :)

 
24 lutego 2017 16:49 , Blogger madziiulka pisze...

Rewelacyjne zdjęcia! świetna stylizacja:D

 
24 lutego 2017 23:12 , Blogger Siostry Andrzejewskie pisze...

Świetnie się prezentujesz! :)


SiostryAndrzejewskie

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna