sobota, 21 czerwca 2014

FASHION: lookbook #111



Ta stylizacja ma tak naprawdę dwie twarze. A tak do rzeczy przechodząc to chciałam Wam powiedzieć, że zobaczycie mój kombinezon aż na 2 sposoby! Chciałam na wstępie dodać, że kombinezon to absolutny MUST HAVE tego sezonu. Nie ważne czy to w krótkiej czy dłuższej wrsji, czy minimalistyczny w jendym kolorze, czy w kwiaty - każdy po prostu musi mieć w swojej szafie chociaż jeden KOMBINEZON! 
Do mojej szafy zawitał jako pierwszy czarny, w wersji z krótkimi spodenkami. Jest świetny, ponieważ jest bardzo lekki i przewiewny dzięki czemu czuję się w nim jak w letniej sukience.
Przechdząc do tych dwóch odsłon. Pierwsza wersja kombinezonu to po prostu kombinezon, ale już w drugiej wersji kombinezon zagra w duecie z białą koszulą. Ciekawi efektu? Obejrzyjcie zdjęcia i napiszcie, którą wersja bardziej do Was "przemawia".



jumpsuit - ROMWE | heels - DEEZEE | shirt - CROPP | handbag - MY MUM

Etykiety:

Komentarze (7):

21 czerwca 2014 14:21 , Blogger M A Y A pisze...

Uwielbiam kombinezony! Czaje sie na taki w lumpeksie :D

http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

 
21 czerwca 2014 14:22 , Blogger Sispolitan pisze...

świetny kombinezon !!! nam podoba się w pierwszej propozycji <3

 
22 czerwca 2014 00:49 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

Twój kombinezon jest świetny!

 
22 czerwca 2014 02:31 , Anonymous Anonimowy pisze...

ładnie

Zapraszam serdecznie na nową notke, napisałam jaki wzór będzie modny tego lata.
http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/modne-na-lato.html

 
22 czerwca 2014 02:59 , Blogger Sylwia from the sign of design pisze...

Podoba mi się takie połączenie kolorów:) Ładnie wyszłaś na tych zdjęciach:)

 
22 czerwca 2014 04:11 , Blogger Unknown pisze...

Amazing looks, black item in every form is must-have. Love the aquamarine color and how you used the necklace. Wonderful. :)
Fashion Happenss

 
23 czerwca 2014 02:05 , Blogger Fashiondoll.pl pisze...

CUDOWNIE!! JESTEM ZACHWYCONA

pozdrawiam,
Ola

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna