piątek, 27 czerwca 2014

FASHION: lookbook #114


W tym sezonie zdecydowanie ulice zdominowały total looki - te pastelowe, ale i te całe białe. Ja dziś Wam chciałam pokazać moją wersję WHITE TOTAL LOOK. Strój zdecydowanie na te ciepłe dni, ponieważ wybrałam bluzeczkę odsłaniającą brzuch i to dosyć sporo, oraz sandałki na koturnie. Wszystko w tym zestawie bardzo podkreśla kształty, a buty na koturnie dodatkowo wydłużyły mi moje długie i tak nogi. Lubicie, nosicie, odważyłybyście się na cały LOOK w jednym kolorze?




pants - HOUSE | tank top - NEW YORKER | wedges - STRADIVARIUS | bag - BUTIK | necklace - APPLEINEYE

Etykiety:

Komentarze (12):

27 czerwca 2014 14:42 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

kojarzysz mi się na tych zdjęciach z Laną!
nie wiem, dlaczego - po prostu :)

ja bardzo lubię total looki, chociaż moje są zwykle czarne ;)

 
28 czerwca 2014 00:13 , Blogger AgataP pisze...

swietnie sie prezentujesz w bieli! bardzo ladnie i zgrabnie!

 
28 czerwca 2014 00:22 , Anonymous Anonimowy pisze...

Oczywiście, że byśmy tak nosily
... gdybyśmy miały tak piękne ciało jak ty masz !!! Swietna stylizacja ! :) Pozdrawiam

 
28 czerwca 2014 01:03 , Blogger Daria pisze...

Super wyglądasz a ciało masz mega :)

www.daariaaa.com

 
28 czerwca 2014 02:35 , Blogger Katsuumi pisze...

Aaaale brzuch! :)

 
28 czerwca 2014 04:13 , Blogger Złota Orchidea pisze...

bosko :)
i ta figura , zazdroszczę :)

 
28 czerwca 2014 07:54 , Blogger Wiolka-blog pisze...

buty najpiekniejsze :)

Wiolka-blog KLIK

 
28 czerwca 2014 10:41 , Blogger Amoi blog pisze...

wow ! extra figura :)

 
29 czerwca 2014 04:38 , Blogger Sispolitan pisze...

pięknie !!! uwielbiamy takie looki <3 piękny masz brzuszek i figurkę <3

 
29 czerwca 2014 05:03 , Blogger TynkaaBlog. pisze...

kupiłam sobie ten crop-top w dwóch kolorach - jest najlepszy!
i piękne koturny :)

 
29 czerwca 2014 08:43 , Blogger Simona pisze...

You are sooo beautiful Anita :)

 
4 lipca 2014 01:53 , Blogger Polish Potato pisze...

Oj ta stylizacja wpadła mi w oko.
Ostatnio podobnie się ubrałam :D
chyba mamy podobny gust!
może zajrzysz do mnie ? :)
pozdrawiam
http://polish-potato.blogspot.com

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna