środa, 2 lipca 2014

FASHION: lookbook #116


Tym razem jestem "zrobiona na szaro"! Sportowa sukienka to odskocznia to klasycznych, formalnych, powiedzmy typowo sukienkowych sukienek. Aby połączyć sport i kobiecość ktoś wymyślił coś takiego jak bluza o długości sukienki. Ktoś też wymyślił, że modna będzie sportowa elegancja, więc moja bluzo-sukienka idealnie wpisuje się w ten trend. Moda ta jest o tyle fajna, że wygoda, którą nam dają sportowe, lekkie rzeczy, nie przestaje być kobieca i seksowna, dzięki tym eleganckim dodatkom i urozmaiceniom całej stylizacji. U mnie do tych bardziej elegantszych należą botki oraz torebka. MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ PODOBA WAM TAK JAK I MI! POLECAM SPORTOWĄ ELEGANCKĄ WYGODĘ!




dress - CROPP | jacket - SH | shoes - MERG | sunglasses - BIEDRONKA

Etykiety:

Komentarze (14):

2 lipca 2014 00:56 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

podobają mi się ostatnio takie sukienki :) może dlatego, że u mnie w sklepie jest takich sporo i od tego patrzenia na nie udzieliła mi się od klientek fascynacja nimi ;)

fajnie wyglądasz, młodzieżowo, miejsko i na luzie!

 
2 lipca 2014 01:39 , Blogger Złota Orchidea pisze...

modnie i na luzie , bardzo mi się podoba :)

 
2 lipca 2014 01:40 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Ślicznie i na luzie!! Ostatnio kupiłam dresową sukienkę w podobnym fasonie:)

 
2 lipca 2014 02:02 , Blogger szara sukienka pisze...

o, szara sukienka :)
taki styl jest mi bardzo bliski.

 
2 lipca 2014 02:33 , Blogger Malinka pisze...

świetna sukienka :)

 
2 lipca 2014 07:59 , Anonymous Anonimowy pisze...

podoba mi się :)

 
2 lipca 2014 09:34 , Blogger Wiolka-blog pisze...

swietna sukienka ;)

Wiolka-blog KLIK

 
3 lipca 2014 01:47 , Anonymous Patt pisze...

Super, zresztą jak zawsze ! na przedostatnim zdjęciu nawet w odbiciu na sesję załapał się fotograf. Pozdrawiam.

 
3 lipca 2014 03:33 , Blogger Kalina pisze...

genialna sukienka <3

 
3 lipca 2014 06:30 , Anonymous Secret little Stars pisze...

Gorgeous look! Love your hair!

Tatyana xx
Secret little Stars
www.secretlittlestars.com

 
3 lipca 2014 14:13 , Blogger Sispolitan pisze...

świetny look !!! <3

 
4 lipca 2014 00:47 , Blogger Sylwia VamppiV Błach pisze...

Boski zestaw i fantastyczne zdjęcia! Sukienka jest najlepsza <3

 
4 lipca 2014 14:43 , Blogger lamodalena pisze...

lubię taki luz, świetnie wyglądasz, buty - super !

http://lamodalena.blogspot.com/

 
5 lipca 2014 02:00 , Blogger Zoya pisze...

świetna sukienka ! pozdrawiam:**

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna